Кар’єра в Solomia

На сьогодні компанія SOLOMIA спеціалізується на виробництві і продажу власних брендів чаю та залучених брендів різних продуктових категорій. Ми постійно нарощуємо виробничі потужності, виводимо на ринок нові високоякісні продукти і реалізуємо вже існуючі бренди, успішно співпрацюємо із більш ніж 30-ма дистриб’юторами. Саме тому для ефективної реалізації проектів наша компанія потребує професіоналів у різних напрямках. Ми зацікавлені у міцній команді фахівців. Якщо на даний момент ви не знайшли у переліку підходящої вакансії – надішліть нам Ваше резюме.

Нам необхідні

Менеджер по роботі з ключовими клієнтами (КАМ):

Компанія SOLOMIA один із лидеров чайного ринку України, виробник ТМ BATIK, ASKOLD, Домашний чай та Небесна Пагода у пошуку менеджера роботі з ключовими клієнтами.

Станьте частиною нашої команди!

Ми хочемо побачити в Вас:

  • Досвід роботи від 3-х років в крупній FMCG чи дистрибуторській компанії на позиції менеджера по роботі з національними мережами;
  • Досвід роботи з VIP клієнтами, знання ключових клієнтів, технік продажів та перемовин;
  • Бажання працювати на результат.

У Ваші обов’язки будуть входити:

  • Робота з національними торговими мережами (ключовими клієнтами);
  • Розвиток продажів продукції Компанії в каналі «Ключові клієнти»;
  • Проведення переговорів з національними мережами;
  • Укладання контрактів, забезпечення якісного документообігу;
  • Введення новинок, лістинг, заміна позицій, збільшення частки полки і представленості продукції Компанії в КК;
  • Досягнення і утримання лідерських позицій в категоріях в національних торгових мережах;
  • Планування, організація і контроль ефективних трейд-маркетингових активностей в національних мережах;
  • Виконання планів продажів, планів по акційним товарообігу, забезпечення своєчасного повернення дебіторської заборгованості;
  • Систематичний аналіз конкурентного середовища (цінові зрізи, трейд-маркетингові активності і т.д.).

Ми пропонуємо такі комфортні умови:

  • Роботу в стабільній компанії, яка лідирує в своєму сегменті;
  • Гідний рівень заробітної доходу і можливість впливати на його рівень;
  • Офіційне працевлаштування;
  • Оплачувану відпустку і лікарняні;
  • Молодий доброзичливий колектив;
  • Смачний підбадьорливий кави, чай на будь-який смак;)

Контакти HR

для резюме:

Вікторія, HR – менеджер

тел: +38 (050) 328 76 18

e-mail: nvp@gks.kiev.ua